Annonce

onsdag den 9. april 2014

Flag og fødselsdag

Flag og fødselsdag hører sammen, i hvert fald hos os. Flaget i haven er endnu ikke blevet hejst - det blæser ret meget, men mon ikke det lykkes at få det op :-)
Inden for har jeg dette lille flag stående.

 
Det er lavet af min venindes far for over 25 år siden, og det har fulgt familien i alle årene, og har igen og igen været med til at pege på og fejre den, der nu har fødselsdag.
I dag er det så mig selv :-)

Blev allerede fejret noget i aftes, og senere i dag kommer pigerne også hjem - så det er bare om at nyde dagen.
Hvilket jeg så gør - med bevidstheden om, at nu er jeg så blevet et år ældre.

Rigtig god dag.

Jette


4 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen, Jette - håber, du får en dejlig dag :-)
    vh/Karen

    SvarSlet
  2. Tak for din hilsen :-) og jo, dagen er begyndt fint ...

    SvarSlet
  3. Et forsinket, men velment tillykke herfra :-) Håber du havde en skøn dag :-)

    SvarSlet
  4. Mange tak - og jo, jeg havde en dejlig dag. Og fik en kitchen sid i gave af mine børn - men den kommer der mere om snarest. Det var en kæmpe overraskelse :-) mange hilsner Jette

    SvarSlet