Annonce

tirsdag den 4. november 2014

1 år som blogger :-)

Bloggen fejrer sit første år.

 - Det er faktisk lidt spændende og tankevækkende. For det betyder jo, at jeg i et år stort set hver dag har været i gang med at tænke på blogindlæg, taget billeder og skrevet tekst. Prøvet nye opskrifter og nye variationer - alt sammen over temaet Bagning med Budget mm.

Det er også første år i en ny verden - blogverdenen - så det ligger lige for at tænke lidt baglæns og se på, hvad året har betydet.

Hvad har mit første år som blogger givet mig?

En større arbejdsglæde - at kunne kombinere kirkeliv og bageoplevelser
En klar skærpelse af min opmærksomhed omkring hvordan noget smager
En lyst til at kombinere smagsoplevelser
En lidt større selvtillid med hensyn til at bage - og være stolt af det
Nye bekendtskaber i blogverdenen - og tak for det
Og sikkert en helt masse mere ...

Fødselsdagen fejres jo med et bagekursus i aften. Vi er ni forventningsfulde personer, der skal mødes hos Kring i Middelfart, og hver især lave vores version af Danmarks bedste desserttærte 2012.

Det glæder jeg mig til.

En glad dag ønskes du.

Jette

2 kommentarer:

  1. Tillykke med det første år som blogger :-) Du har en flot blog og er en stor kilde til inspiration og glæde hos mig.......desværre er jeg elendig til at kommentere, men jeg følger troligt med :-)

    SvarSlet
  2. Kære Jane. Tak for din søde hilsen. Det med at kommentere kender jeg godt, men dejligt er det jo, at nogen bare læser med. Det er helt i orden. Alt godt til dig i det nordjyske.

    SvarSlet