Annonce

torsdag den 12. maj 2016

Blomsterdekoration

Vi er igen langt fra bagning, men nærmere mm :-)


Det er et forsøg - jeg fandt en youtube video, som blev startskuddet på dette forsøg. Pia har også en blog, hvor hun deler ud af sine kreative ideer om dekorationer.

Jeg er ikke så vant til at lave blomsterdekorationer, så derfor må der øves lidt. Men jeg synes faktisk selv, at resultatet her blev okay :-)

Oasis keglen er købt på nettet - super nemt og kostede 25 kr.
Roserne er fundet i Føtex - et bundt med ti stk. til 10 kr. Hvor heldig kan man være :-) Der er ca. to bundter i dekorationen her.
Og så en potteplante til 15 kr. som jeg ikke kan huske navnet på.
Fra haven er hentet hvide spirea og efeu.
Skålen blev fundet i kirkens korshærs genbrugsbutik til 5 kr.

Så alt i alt står min dekoration i 65 kr. Jeg ved ikke, om det er billigt eller dyrt for en borddekoration - men fin og festlig synes jeg nu den er. De cremefarvede bånd skal erstattes af tylsløjfer, når de endelige dekorationer skal laves :-)  

I morgen har Trine fødselsdag - så kan dekorationen pynte på bordet.

God torsdag.

Jette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar