Annonce

torsdag den 1. december 2016

1. december

Ja, jeg ved godt, at det ikke er den mest sigende overskrift :-)
Men i dag er det jo 1. december og jeg begyndte dagen med ikke mindre en tre julekalendere inden for rækkevidde :-) To af pap, en med pakker - og i eftermiddag julestemning i kirken - det er en god dag :-)
Man bliver åbnebart ikke for gammel til en pakkekalendere. I mange år har mine søde børn begavet mig med adventsgaver - og jeg har de 4 søndage fået utallige fine, sjove og brugbare ting.

I år ændrede de strategi. Udbuddet af købte gavekalendere er nærmest eksploderet - du kan købe til hunden og katten, øl-elskeren og sminkedukken - der er alle varianter. Trine spurgte mig, hvilken jeg ville have, hvis jeg skulle vælge en - og jeg sagde - uden bagtanke - en kalender med alt godt til bagning :-)


Nå - den kalender fandtes så ikke lige på nettet. Men det var der råd får - så 1. søndag i advent fik jeg overrakt kurven her.

Og i dag blev den første fine pakke fundet og åbnet :-)


Selv om jeg synes, jeg faktisk er for gammel til det - så var det nu en hyggelig måde at begynde dagen på.

Ønsker dig en dejlig december.

Jette

2 kommentarer:

  1. Arh, Jette. Man bliver da aldrig for gammel til en pakkekalender. Det er jo kærlighed i små, daglige doser :-)

    SvarSlet
  2. Ja - det må jeg give dig ret i :-) Og erkender gerne, at det faktisk er lidt sjovt hver dag at se, hvad de nu har fundet på :-)

    SvarSlet