Annonce

lørdag den 31. december 2016

Årets gang i præstegården 2016

2016 går på hæld - og jeg har lyst til at kaste et blik tilbage på et år, der har været meget specielt. Mest af alt et glædeligt og lykkeligt år - men også med lidt sommerhus frustration :-) Det er jeg sikker på, at 2017 råder bod på.

Her er et genkig på årets måneder - de spænder vidt. Med studietur, rejser og bryllup - og hele processen omkring sommerhuset.
Tak også til dig, der kigger med her - for du er jo med til at give dette, at skrive en blog, mening. Og bloggen har også været en vigtig del af 2016.

Januar

Mine tre dejlige børn :-)

Februar


Marts


April


Maj


Juni


Juli


August


September


Oktober


November


December

Atypisk juletræ - to toppe :-)

Og med disse billeder af året, der om få timer er forbi, vil jeg gerne ønske alle et godt og velsignet nytår. Og på gensyn i 2017!

Jette

4 kommentarer:

  1. Også rigtig godt nytår herfra, Jette. Jeg glæder mig til at følge med i året, der kommer. Du skal ikke være bekymret for at holde nytår i Jylland - det er vi rigtig gode til her :-)
    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Karen - og godt nytår. Tak for din søde hilsen, som min mand morede sig meget over :-) og det blev en fin aften i det jyske. kh Jette

      Slet